Oprogramowanie dla gastronomii możemy podzielić na dwa programy, które mogą być ze sobą połączone i kompatybilne. SOHiS Szef usprawnia nam obsługę klienta oraz przebieg realizacji zamówienia, możemy nadzorować nad towarem i zajmować się stanem magazynowym. SOHiS POS (program obsługi sali) usprawnia nam prace przy obsłudze stolików oraz szybką sprzedaż.
SOHiS POS to program obsługi sali stworzony z myślą o lokalach gastronomiczny. Posiada intuicyjny interfejs i służy do prowadzenia szybkiej sprzedaży. Współpraca z systemem SOHiS Szef pozwala dodatkowo na kontrolę oraz szczegółowe rozliczanie pracy kelnerów i kucharzy.
Co możesz zyskać wybierając program SOHiS POS?
– prowadzenie rachunków otwartych,
– przypisanie rachunku do stolika,
– dzielenie i łączenie rachunków,
– obsługa grafiku sali,
– możliwość zdefiniowania kilku odrębnych sal,
– stornowanie pozycji rachunków,
– wykonanie zwrotu towaru na kuchnie,
– autoryzacja storna kelnerskiego,
– podgląd otwartego rachunku,
– w pełni definiowalne formy płatności,
– rozbicie formy płatności dla jednego rachunku,
– możliwość zmiany formy płatności po zamknięciu rachunku,
– rabat do pozycji rachunku,
– rabat do całości rachunku,
– klawisze szybkiej sprzedaży,
– sprzedaż i rozliczenie prowadzone w systemie zmianowym,
– liczne zestawienia pozwalające na sprawnie i efektywne zarządzanie lokalem,
– możliwość pracy kilku kelnerów na jednym stanowisku,
– współpraca z drukarkami zamówień,
– przesłanie rachunku pod pokój gościa hotelowego,
– przesłanie sprzedaży do programu rozliczeniowego.
SOHiS Szef jest programem przeznaczonym dla różnego rodzaju obiektów gastronomicznych: restauracji, kawiarni, sal weselnych itp. Jego głównym zadaniem jest usprawnienie obsługi klienta oraz całego przebiegu realizacji zamówienia. Program poprawia nadzór nad towarem przez cały proces produkcyjny. Uszczelnia magazyn przez odpowiedni obieg dokumentów, co eliminuje możliwość błędów i nadużyć.
Co możesz zyskać wybierając program SOHiS SZEF?
– prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej towarów,
– prowadzenie sprzedaży na podstawie kart towarowych w pełni definiowalnych przez użytkownika,
– kontrola ilości towarów minimalnych i maksymalnych na magazynach,
– definiowanie kart kalkulacyjnych,
– obsługa receptur wielopoziomowych,
– obsługa zamienników,
– analiza zużycia surowców,
– analiza sprzedaży w odniesieniu do wartości zakupu surowców,
– analiza historii artykułu,
– analiza wartości rozchodów, przychodów, sprzedaży,
– zestawienie marży za dowolnie wybrany okres,
– kontrola zgodności dokumentów WZ z ostatecznie wystawioną fakturą,
– asygnata magazynowa z uwzględnieniem gramatury przechowywanego towaru,
– obsługa planowania imprez z możliwością wydruku oferty dla klienta oraz asygnaty,
– obsługa jadłospisów, diet, rozliczenie kaloryczności potraw,
– mechanizm pozwalający na szybkie wykonanie remanentu,
– protokół rozliczenia remanentu,
– możliwość pobrania planu żywienia z programu hotelowego,
– sprawne zarządzanie dokumentami magazynowymi.