Eksperci w dziedzinie analityki hotelowej pomogą zwiększyć sprzedaż Twojego hotelu wykorzystując dane z systemu PMS SOHiS, strony internetowej i systemu rezerwacyjnego. Pomożemy Ci zrozumieć, kim są Twoi potencjalni goście, jak znajdują Twój hotel i dokonują rezerwacji.
Korzystamy z danych do zarządzania cenami, optymalizacji działań marketingowych, zwiększania konwersji i sprzedaży online.
Nasz doświadczony Revenue Manager podpowie Ci, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż bezpośrednią, prognozować obłożenie i optymalnie wykorzystać serwisy OTA.
Otrzymasz praktyczne rekomendacje oparte na analizie i ocenie strony www, systemu rezerwacyjnego, poziomu i źródeł przychodów, oraz średnich stawek ADR.
Przy pomocy analityki, optymalizacji cen, zwiększania sprzedaży bezpośredniej i regularnego raportowania zadbamy o sukces Twojego hotelu.
Dzięki skutecznym kampaniom reklamowym zadbamy o widoczność Twojego hotelu w Internecie i zwiększymy liczbę rezerwacji indywidualnych i grupowych.
1-szy kwartał 2024 do 2023
1-szy kwartał 2024 do 2023
1-szy kwartał 2024 do 2023