Eksperci w dziedzinie analityki hotelowej pomogą zwiększyć sprzedaż Twojego hotelu wykorzystując dane z systemu PMS SOHiS, strony internetowej i systemu rezerwacyjnego. Pomożemy Ci zrozumieć, jak klienci znajdują Twój hotel i dokonują rezerwacji. Korzystamy z danych do zarządzania cenami, optymalizacji Twoich działań marketingowych, zwiększania konwersji i sprzedaży online.
Analizujemy dane z systemu PMS SOHiS, aby pomóc Ci zrozumieć, jak klienci znajdują Twój hotel i dokonują rezerwacji. Informacje te obejmują źródła ruchu, kanały rezerwacji, daty przyjazdu i wyjazdu, długość pobytu, średni długość pobytu i wiele innych.
Wdrażamy Revenue Management, stosując optymalne ceny pokoi. Do tego celu wykorzystujemy dane z Twojego systemu PMS SOHiS, strony internetowej i systemu rezerwacyjnego.
Jeśli nie masz czasu lub wiedzy, aby prowadzić samodzielnie Revenue Management, możemy Ci pomóc w tym zakresie. Jako zespół zdalnych Revenue Managerów, będziemy regularnie analizowali Twoje dane i dostosowywali ceny Twoich pokoi, aby zapewnić Ci maksymalny zysk.
Analizujemy dane z Twojego systemu marketingowego, aby pomóc Ci zrozumieć, które działania marketingowe przynoszą realne korzyści i dbamy o dobre wykorzystanie budżetów reklamowych.
Współpracujemy z Tobą, aby zidentyfikować i naprawić obszary Twojej strony internetowej, które powodują straty konwersji. Do tego celu wykorzystujemy dane z Twojego systemu analitycznego i narzędzia do optymalizacji konwersji.
Korzystamy z doświadczenia w branży eCommerce i wdrażamy w hotelach rozwiązania zwiększające sprzedaż, z których korzystają sklepy internetowe. Do tego celu wykorzystujemy dane z Twojego systemu analitycznego, narzędzia do optymalizacji konwersji i platformy eCommerce.
Przedstawiamy Państwu listę najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że któreś z odpowiedzi pomoże rozwiązać Państwa wątpliwości i dostarczyć potrzebnych informacji.