Kiosk samoobsługowy to urządzenie, które umożliwia klientom dokonywanie rezerwacji, meldunku oraz dokonywanie płatności bez potrzeby interakcji z pracownikami hotelowymi. Urządzenie automatyzuje powyższe procesy, oszczędzając czas i pieniądze hotelom, co przekłada się na redukcję koszty obsługi recepcji oraz poprawia szybkość obsługi gości. Zyskaj przewagę konkurencyjną. Przyłącz się do przyszłości obsługi hotelowej już teraz!
Klient robiąc rezerwację online dostaje kod, dzięki któremu jest w stanie zameldować się przy użyciu kiosku i dostać kartę do pokoju
Kiosk jest w stanie komunikować się z większością urządzeń jak wejścia do budynku, zamki do pokoi, bramy wjazdowe
Urządzenie jest w stanie włączyć godzinę wcześniej ogrzewanie zanim klient wejdzie do pokoju, oraz wiele więcej
Zarządzaj wszystkim z poziomu telefonu, gdziekolwiek jesteś
Kiosk posiada drukarki, które wydrukują zarówno fakturę dla klienta, jak i krótkie informacje o dobie hotelowej, czy miejscu śniadań
Pierwszy kiosk wprowadziliśmy na rynek w 2019 roku, więc mieliśmy czas, by rozwiązanie było stabilne
To niezwykłe narzędzie jakim jest kiosk samoobsługowy wspomoże działanie w obiekcie wykonując większą część codziennych zadań recepcji. Praca 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wolnych świąt lub ubiegania się o podwyżkę – czy nie brzmi to ciekawie? Kiosk zamelduje gości i wyda im kartę do pokoju, obsłuży wydruk paragonu lub faktury, a także wymelduje. Pozwoli nam to zaoszczędzić na kosztach jakie ponosimy z powodu zatrudnionego pracownika.
Kiosk na bieżąco monitoruje status pokoju. Na specjalnym przygotowanym panelu dla pokojowych wyświetli informacje o zajętości pokoi, a także ich stanie czystości. Przedstawi pokoje, które są do posprzątania i umożliwi również wydruk tych informacji, by zawsze były pod ręką. Przy pomocy naszej aplikacji na telefon możemy również śledzić powyższe zmiany.
Od roku 2023 rozpoczęliśmy współpracę z dostawcą oprogramowania hotelowego "Hotres" w ramach umożliwienia synchronizacji i obsługi rezerwacji na kiosku hotelowym. Jeżeli posiadają Państwo oprogramowanie Hotres - może ono służyć do obsługi naszego samoobsługowego kiosku.
Nieprzerwanie dążymy do synchronizacji z jak największą ilością zamków hotelowych w celu zapewnienia Państwu swobody w doborze rozwiązań i braku potrzeby wymiany obecnych elektronicznych zamków.
Brak producenta Twoich zamków? - skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą!