Automatyczna Recepcja Hotelowa

Kiosk Hotelowy

Co to jest KIOSK HOTELOWY?

Samoobsługowy kiosk hotelowy to urządzenie, które umożliwia gościom dokonywanie rezerwacji, meldunku oraz płatności bez potrzeby interakcji z pracownikami recepcji. Kiosk automatyzuje powyższe procesy, oszczędzając czas i pieniądze hotelom, co przekłada się na redukcję kosztów obsługi recepcji oraz poprawę standardu obsługi gości.
Zyskaj przewagę konkurencyjną i przyłącz się do przyszłości obsługi hotelowej już teraz!

Skontaktuj się
Poznaj wyjątkowe korzyści

Korzyści z posiadania Kiosku Hotelowego

Laptop z rezerwacją
Rezerwacje online

Klient robiąc rezerwację online dostaje kod, dzięki któremu jest w stanie zameldować się przy użyciu kiosku i dostać kartę do pokoju

Integracja z kontrolą dostępu

Kiosk jest w stanie komunikować się z większością urządzeń jak wejścia do budynku, zamki do pokoi, bramy wjazdowe

Automatyka hotelowa

Urządzenie jest w stanie włączyć godzinę wcześniej ogrzewanie zanim klient wejdzie do pokoju, oraz wiele więcej

Mobilność

Zarządzaj wszystkim z poziomu telefonu, gdziekolwiek jesteś

Faktury i drobne wiadomości

Kiosk posiada drukarki, które wydrukują zarówno fakturę dla klienta, jak i krótkie informacje o dobie hotelowej, czy miejscu śniadań

Pewne rozwiązanie

Pierwszy kiosk wprowadziliśmy na rynek w 2019 roku, więc mieliśmy czas, by rozwiązanie było stabilne

Zostaw nam swój numer, oddzwonimy..

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółową analizę i ocenę Twojego planu.

Czy wiedziałeś, że...

Kiosk hotelowy jest w stanie zastąpić pracownika na recepcji?

To niezwykłe narzędzie jakim jest kiosk samoobsługowy wspomoże działanie w obiekcie wykonując większą część codziennych zadań recepcji. Praca 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wolnych świąt lub ubiegania się o podwyżkę – czy nie brzmi to ciekawie? Kiosk zamelduje gości i wyda im kartę do pokoju, obsłuży wydruk paragonu lub faktury, a także wymelduje. Pozwoli nam to zaoszczędzić na kosztach jakie ponosimy z powodu zatrudnionego pracownika.

Czy wiedziałeś, że...

Automatyczna recepcja jest również ułatwieniem dla pracy obsługi pokojowych?

Kiosk hotelowy na bieżąco monitoruje status pokoju. Na specjalnym przygotowanym panelu dla pokojowych wyświetli informacje o zajętości pokoi, a także ich stanie czystości. Przedstawi pokoje, które są do posprzątania i umożliwi również wydruk tych informacji, by zawsze były pod ręką. Przy pomocy naszej aplikacji na telefon możemy również śledzić powyższe zmiany.

Zobacz jakie to proste - po prostu kliknij!
Chcę zmniejszyć koszty w hotelu
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Producent zamków hotelowych
Zamki Hotelowe

Synchronizacja z popularnymi zamkami hotelowymi

Nieprzerwanie dążymy do synchronizacji z jak największą ilością zamków hotelowych w celu zapewnienia Państwu swobody w doborze rozwiązań i braku potrzeby wymiany obecnych elektronicznych zamków.

Brak producenta Twoich zamków? - skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą!

Synchronizacja

Posiadasz oprogramowanie HOTRES? Nasz kiosk jest w stanie z nim współpracować!

Od roku 2023 rozpoczęliśmy współpracę z dostawcą oprogramowania hotelowego "Hotres" w ramach umożliwienia synchronizacji i obsługi rezerwacji na kiosku hotelowym. Jeżeli posiadają Państwo oprogramowanie Hotres - może ono służyć do obsługi naszego samoobsługowego kiosku.

Hotres oprogramowanie
Automatyczna recepcja

Oni nam zaufali

Jak poradzić sobie bez recepcji?

Poznaj działanie kiosku

START
1. REZERWACJA ONLINE
Gość rezerwuje pobyt za pośrednictwem strony internetowej lub portal sprzedażowy np. Booking
2. DZIEŃ PRZYJAZDU
W dniu przyjazdu na klawiaturze przy drzwiach wprowadza swój kod w celu ich otwarcia.
3. KONTROLA DOSTĘPU
System weryfikuje gościa, a następnie po prawidłowym kodzie umożliwia wejście do bydunku.
4. KIOSK
Gość obsługuje się na kiosku, pobiera paragon lub fakturę oraz odbiera wygenerowaną kartę.
5. WEJŚCIE DO POKOJU
Przy pomocy odebranej karty podchodzi do drzwi pokoju i otwiera je po zbliżeniu do zamka.
6. WYMELDOWANIE
W ostatni dzień pobytu gość zwraca kartę do kiosku i następuje automatyczne wymeldowanie.
Jeszcze nie jesteś pewien zakupu?

Poznaj opinie zadowolonych klientów

Avatar
Karol S.
Właściciel Hotelu

"Dzięki oprogramowaniu SOHiS mogliśmy zoptymalizować ceny i zwiększyć naszą rentowność."

Avatar
Andrzej K.
Właściciel Motelu

"Zarządzanie rezerwacjami i pokojami stało się dużo bardziej przejrzyste i prostsze."

Avatar
Michał W.
Właściciel Hotelu

"Nasza efektywność operacyjna znacząco wzrosła od momentu wdrożenia tego oprogramowania."

Avatar
Agnieszka Ś.
Właścicielka Obiektów B&B

"SOHiS stał się sercem naszego biznesu - dzięki niemu wszystkie nasze hotele są zarządzane w jednym miejscu."

Avatar
Agata P.
Właścicielka Apartamentów

"Wdrożenie oprogramowania SOHiS było najlepszą decyzją biznesową, jaką podjęliśmy."

Avatar
Katarzyna M.
Właścicielka Motelu

"To oprogramowanie przyspieszyło nasze procesy operacyjne i zwiększyło naszą produktywność."

Avatar
Karolina C.
Marketing Expert

"Oprogramowanie SOHiS pomogło mojemu klientowi zaoszczędzić czas i pieniądze."

Nie ma na co czekać!
Skontaktuj się z nami, a wspólnie dobierzemy odpowiednie rozwiązanie, które zwiększy zainteresowanie Twoim hotelem, a przy okazji zmniejszy koszty!