Samoobsługowy kiosk hotelowy to urządzenie, które umożliwia gościom dokonywanie rezerwacji, meldunku oraz płatności bez potrzeby interakcji z pracownikami recepcji. Kiosk automatyzuje powyższe procesy, oszczędzając czas i pieniądze hotelom, co przekłada się na redukcję kosztów obsługi recepcji oraz poprawę standardu obsługi gości.
Zyskaj przewagę konkurencyjną i przyłącz się do przyszłości obsługi hotelowej już teraz!
Klient robiąc rezerwację online dostaje kod, dzięki któremu jest w stanie zameldować się przy użyciu kiosku i dostać kartę do pokoju
Kiosk jest w stanie komunikować się z większością urządzeń jak wejścia do budynku, zamki do pokoi, bramy wjazdowe
Urządzenie jest w stanie włączyć godzinę wcześniej ogrzewanie zanim klient wejdzie do pokoju, oraz wiele więcej
Zarządzaj wszystkim z poziomu telefonu, gdziekolwiek jesteś
Kiosk posiada drukarki, które wydrukują zarówno fakturę dla klienta, jak i krótkie informacje o dobie hotelowej, czy miejscu śniadań
Pierwszy kiosk wprowadziliśmy na rynek w 2019 roku, więc mieliśmy czas, by rozwiązanie było stabilne
To niezwykłe narzędzie jakim jest kiosk samoobsługowy wspomoże działanie w obiekcie wykonując większą część codziennych zadań recepcji. Praca 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wolnych świąt lub ubiegania się o podwyżkę – czy nie brzmi to ciekawie? Kiosk zamelduje gości i wyda im kartę do pokoju, obsłuży wydruk paragonu lub faktury, a także wymelduje. Pozwoli nam to zaoszczędzić na kosztach jakie ponosimy z powodu zatrudnionego pracownika.
Kiosk hotelowy na bieżąco monitoruje status pokoju. Na specjalnym przygotowanym panelu dla pokojowych wyświetli informacje o zajętości pokoi, a także ich stanie czystości. Przedstawi pokoje, które są do posprzątania i umożliwi również wydruk tych informacji, by zawsze były pod ręką. Przy pomocy naszej aplikacji na telefon możemy również śledzić powyższe zmiany.
Nieprzerwanie dążymy do synchronizacji z jak największą ilością zamków hotelowych w celu zapewnienia Państwu swobody w doborze rozwiązań i braku potrzeby wymiany obecnych elektronicznych zamków.
Brak producenta Twoich zamków? - skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą!
Od roku 2023 rozpoczęliśmy współpracę z dostawcą oprogramowania hotelowego "Hotres" w ramach umożliwienia synchronizacji i obsługi rezerwacji na kiosku hotelowym. Jeżeli posiadają Państwo oprogramowanie Hotres - może ono służyć do obsługi naszego samoobsługowego kiosku.