Post klikalny na Facebooku, znany również jako „clickable post” lub „link post”, to rodzaj posta, który zawiera elementy interaktywne, takie jak linki, zdjęcia, filmy, ankiety, przyciski CTA (Call to Action), które zachęcają użytkowników do odwiedzenia naszej strony internetowej.
Co wyróżnia post klikalny utworzony za pomocą Menedżera reklam?
2. W ustawieniach grupy reklam wybierz witrynę internetową jako lokalizację konwersji oraz ustal budżet dzienny (chociaż nie zamierzamy naszych postów sponsorować, budżet nie może zostać pusty).
3. Pamiętaj, aby wyłączyć kampanię, grupę reklam i reklamę suwakiem na górze strony.
4. Przygotuj swój post/reklamę. W tym miejscu możesz również utworzyć film składający się ze zdjęć.
5. Opublikuj swój post.
6. Przejdź do sekcji „Posty na stronie”.
7. Przejdź do postów z reklamami i wybierz ten, który chcesz opublikować.
Gotowe! Twój post klikalny jest już opublikowany na stronie!