Artykuł

Jak tworzyć klikalne posty na Facebooku?

Avatar autora
Redaktor
Opublikowano w Artykuły · 1 min. czytania · 27 czerwca 2024

Post klikalny na Facebooku, znany również jako „clickable post” lub „link post”, to rodzaj posta, który zawiera elementy interaktywne, takie jak linki, zdjęcia, filmy, ankiety, przyciski CTA (Call to Action), które zachęcają użytkowników do odwiedzenia naszej strony internetowej.

Co wyróżnia post klikalny utworzony za pomocą Menedżera reklam?

  • • Zdjęcie, które po kliknięciu kieruje do witryny internetowej.
  • • Nagłówek pod zdjęciem (w dolnej części posta).
  • • Przycisk CTA (wezwanie do działania).

Jak stworzyć klikalny post organiczny na Facebooku?

  1. Otwórz Menedżera reklam i utwórz nową kampanię z celem RUCH.

2. W ustawieniach grupy reklam wybierz witrynę internetową jako lokalizację konwersji oraz ustal budżet dzienny (chociaż nie zamierzamy naszych postów sponsorować, budżet nie może zostać pusty).

3. Pamiętaj, aby wyłączyć kampanię, grupę reklam i reklamę suwakiem na górze strony.

4. Przygotuj swój post/reklamę. W tym miejscu możesz również utworzyć film składający się ze zdjęć.

5. Opublikuj swój post.

6. Przejdź do sekcji „Posty na stronie”.

7. Przejdź do postów z reklamami i wybierz ten, który chcesz opublikować.

Gotowe! Twój post klikalny jest już opublikowany na stronie!

 
Komentarze
Komentarze aktualnie wyłączone.