Moduł HSK (Housekeeping) stworzony został z myślą o hotelach, które przy wykorzystaniu centrali telefonicznej chciałyby kontrolować stan czystości pokojów.
Moduł umożliwia pokojowym wprowadzenia na telefonach specjalnych kodów, w momencie, w którym rozpoczynają i kończą sprzątanie pokojów.
Dzięki temu możliwe jest zbieranie informacji o aktualnym stanie czystości pokojów i o czasie potrzebnym na ich sprzątanie.
Dodatkowo, manager housekeepingu ma również możliwość weryfikacji stanu pokojów i oznaczenia tego, że zostały one przez niego sprawdzone.
Moduł Usprawnia proces zarządzania zespołem HSK i daje wgląd w bieżący stan czystości pokoi.
Zasada działania:
1. Pokojowa wchodząc do pokoju wbija swój unikalny kod, oznaczający rozpoczęcie sprzątania np. #121
2. Po zakończeniu sprzątania pokojowa wbija kolejny kod, oznaczający, że zakończono już sprzątanie pokoju np. #122
3. Dane o stanie czystości pokoju są przesyłane przez centralę telefoniczną do programu SOHiS – recepcja i kierownik HSK mają do nich wgląd.
4. Kierownik działu HSK lub inspektor piętra, może oznaczyć dany pokój jako czysty, jeżeli go obejrzał.
Wykorzystywane jest to zwłaszcza, po zakończonym spotkaniu wyjazdowym. W tym celu uprawniona osoba może skorzystać z kodu na telefonie. Stan pokoju można również zmienić ręcznie, na podstawie wydrukowanej listy.