Artykuł

System Rezerwacji Internetowych SOHiS w hotelu bezobsługowym

Avatar autora
Redaktor
Opublikowano w Artykuły · 2 min. czytania · 3 września 2021

W roku 2017 System Rezerwacji Internetowych SOHiS został, dzięki ścisłej współpracy z Hotelem LIR, dostosowany do obiektów bezobsługowych.

Inicjatorem pomysłu byli właściciele hotelu LIR w Trzebini, którzy chcieli zautomatyzować pracę swojego obiektu poprzez zastosowanie specjalnego depozytora kluczy. Z uwagi na to, że hotele bezobsługowe są w Polsce nowością, musieli oni na własną rękę znaleźć firmę, która umożliwi im realizację całego przedsięwzięcia tworząc stosowne oprogramowanie. W tym celu zwrócili się właśnie do zespołu SOHiS. W odpowiedzi na potrzeby hotelu LIR zintegrowaliśmy nasz program hotelowy SOHiS oraz moduł rezerwacji internetowych z depozytorem kluczy. Dzięki temu właściciele hotelu mogli całkowicie zrezygnować z tradycyjnej recepcji. Przyczyniło się to do optymalizacji kosztów obsługi hotelu, jednocześnie podniosło także komfort gości, którzy mogą teraz wygodnie i szybko zarezerwować i opłacić pobyt przez internet.

Cały proces przyjmowania gości przebiega teraz następująco:

1. Gość bezpośrednio ze strony hotelu rezerwuje i opłaca pobyt

2. Otrzymuje e-mail z unikalnym kodem

3. Po wprowadzeniu kodu gość zostaje wpuszczony do Hotelu

4. Po wejściu do hotelu gość wprowadza kod ponownie na ekranie dotykowym depozytora kluczy

5. Gość pobiera podświetlony klucz umożliwiający mu wejście do zarezerwowanego pokoju

System funkcjonuje niezawodnie dzięki naszemu autorskiemu oprogramowaniu SOHiS. Zapewnia ono pełną kontrolę nad automatyczną recepcją i pozwala monitorować pracę hotelu. 

Wśród rozwiązań, które wdrożyliśmy w hotelu LIR na uwagę zasługują:

– zaimplementowanie na stronie hotelu modułu SRI

– integracja modułu SRI z programem SOHiS Hotel

– opracowanie spójnego ze stroną hotelu szablonu wiadomości e-mail

– generowanie unikalnego kodu dostępu dla każdego z gości

– weryfikacja statusu płatności i przesyłanie przypomnień do klientów, którzy nie dokonali płatności

– przesyłanie kodu dostępu oraz instrukcji do klientów, którzy opłacili zamówienie

– automatyczne informowanie właściciela o rezerwacjach pojawiających się w systemie 

Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby zainteresowane automatyczną recepcją. Pomożemy Państwu kompleksowo i sprawnie wdrożyć to rozwiązanie.

 

Komentarze

Komentarze aktualnie wyłączone.